Trevlig Helg!

Kommentarer
monika

Trevlig helg till dig med !
Vad fina bilder du har tagit, ska kolla runt lite här och längta till sommaren :)
kram monika

Svar: Tack snälla!! :) Tack tack!! Det gör du rätt i !!! Många kramar!! :)
SofiNordin

2014-01-10 » 09:20:39 BLOGG: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Marinette

Kul att du kommit igång igen och ja vill vinna för det passar just mig :)

Svar: Håll tummarna ;)
SofiNordin

2014-01-10 » 18:30:55
Fröken M

detsamma vännen - TREVLIG HELG !
Här kommer det vara fullt upp med träning, mys och packning.
På måndag sticker vi Viggo och jag.
Det känns lite konstigt att åka bort utan C en hel vecka, men det ska samtidigt bli väldigt skönt med lite sol och bad. ( och förhoppningsvis kan det göra underverk med min psoriasis )
Kram

Svar: Tack vännen! va roligt att vi kan skriva igen, va såå länge sedan ju ! :) jaa jag förstår att det ska bli riktigt härligt att åka utomlands, och hoppas att din psoriasis blir bättre <3 min mormor har också det och min farmors bror! förstår att det är jobbigt! För dom har berättat för mig att det är väldigt väldigt jobbigt :( men ta vara på sol och bad ;) och hoppas ni får riktigt mysigt! Jag som tycker om vinter ska ta fram skotern i helgen , får hoppas att det blir en sväng, men det är för lite för det just nu :( men ändå, det går ju ta sig kanske en liten sväng iallafall :) men det är inte dumt att fara och sola och bada heller ! Håller tummarna för dig att din psoriasis blir bättre!! <3 Kraam!! och ha det så skönt nu ! Skriv gärna igen så kan vi hålla kontakten! och glöm, inte tävlingen som jag har på bloggen, dela gärna;) Stora Kramar!
SofiNordin

2014-01-10 » 20:13:29 BLOGG: http://frokenmela.se
Ulrica Häggström

Vilket supersnyggt armband! Detta skulle jag vilja vinna och ge mig själv i 40-årspresent. Hoppas på tur :-)

2014-01-11 » 12:53:09

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0