TÄVLING!!

Kommentarer
Margaretha Johansson

Jo jag tycker detta var ett alldeles extra fint armband och skulle ja vinna så blir ja såå GLAD sååå :) !!!!!!

Svar: Håll tummarna ;)
SofiNordin

2014-01-10 » 16:53:53
Therese

Jag skulle vilja vinna detta som en belöning till mig själv för att jag har tagit tag i mitt liv med träning äta rätt osv :)

2014-01-10 » 22:45:49
Anna Westin

Vill gärna vinna detta för att ge till min älskade vän, som jag lärde känna genom vår gemensamma sjukdom MS. Hon har haft det kämpigt det senaste året med sjukdomen, men är en riktig kämpe som ändå inte ger upp. Så detta skulle vara perfekt för henne som ett bevis på hennes mod, starka vilja och min kärlek till min älskade vän. Så snälla! Kram Anna

2014-01-10 » 23:15:24
camilla

Gillat och delat :)
Varför just jag ska vinna...hmmm...för jag tyckte armbandet var hur snyggt som helst och för att jag också bor i Husum :)
Kram!

2014-01-11 » 10:45:37 BLOGG: http://cammo69.blogspot.com
Elin

Gillat och delat!
Det finns fyra hjärtan i armbandet, två av dom skulle symboliserat mina barn, ett hjärta skulle symboliserat till min blivade man och det sista och största hjärtat skulle bli ägnad till min älskade bästavän Henrik, som för 4 år sedan gick bort på tok för tidigt! Han fattas mig! <3

2014-01-11 » 23:10:32

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0